poniedziałek, 19 czerwca 2017

Zmiana telefonu komórkowego dla seniora


Mojemu tacie ostatnio zepsuł się telefon komórkowy, a tato należy do bardzo komunikatywnych osób, dla którego życie bez aparatu telefonicznego nie ma sensu. Niestety wzrok mojego taty z dnia na dzień się pogarsza, dlatego potrzebny mu model dosyć prosty i z wyraźną klawiaturą. Dotykowe niestety w jego przypadku nie zdają egzaminu, ponieważ przy posiadaniu grubych palców wykonanie jakiejś czynności na telefonie jest bardzo trudnym zadaniem.
Myślałam, że już nie znajdę takich komórek z klawiaturą, myliłam się, bo udało mi się trafić na ten poradnik http://zielonysloik.pl/jaki-telefon-dla-seniora/, jest w nim mnóstwo istotnych i przydatnych wiadomości dla seniorów kupujących telefon. Przeczytajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz